söndag 5 juli 2009

Jag ANDAS...


igen...

Värmen har lagt sej.

Kändes redan igår kväll att fukten letade sej in på altanen.Bra med flisfiltar.

Men är ingen klagans röst..jag älskar sommaren och då ska det vara varmt!!

Något som jag upplevt nu är att det känndes så svalt i min lägenhet med allt det vita...

Som en oas...att koppla av i när jag kom in från 32g värme på altanen.


Idag söndag ska jag ta och jaga dammet som fått härja vilt nu i värmen.

Nästa söndag kommer mina barn,barn-barn hem på årlig visit från storstan.

Men först ska jag fira Anna på hennes dag.

Sen ska jag ta SEMESTER!!


Tjingeling!


1 kommentar:

  1. Det ska bli så trevligt att du kommer till oss. Och vill vara med och fira mej och Hampen..
    Hämtar dej på torsdag någon gång.

    Kramisar Anna

    SvaraRadera